czwartek, 17 maja 2018

Zdrowy omlet na słodko bez mąki i cukru (17.05.2018)

Witajcie ;)

Dzisiaj jestem niewyspana, ponieważ obudziłam się o 3 i nie mogłam zasnąć. Na razie jednak czuję się dość dobrze.

Zjadłam własnie śniadanko. A był to pyyyyszny omlecik. Naprawdę wypróbujcie go. Jest bardzo prosty do przygotowania.



Składniki:

-3/4 banana (najlepiej dojrzałego)
-3 jajka
-3 łyżki płatków owsianych namoczonych przynajmniej 1 godz przed w wodzie
-troszkę mleka



To wszystko blendujemy





Do smażenia:
-odrobinka masła


Gdy omlet będzie już dostatecznie przypieczony od dołu przekręcamy go na drugą stronę



Udekorowania
Tutaj jak kto woli. Ja posmarowałam mój omlet dżemem, jogurtem naturalnym i na wierz pokroiłam resztę banana.

Teraz czuję się naprawdę nasycona.

Dzisiaj się mierzyłam i od 12 kwietnia spadły mi już 3cm z ud. Dla mnie to jest bardzo dużo, bo uda są moim najbardziej problematycznym miejscem. Czyli cel prawie osiągnięty. Do 10 czerwca muszą to być łącznie 4 cm :D

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
A teraz trochę inspiracji ;)




----------------------------------------------------------------------------------------------------

Update

Wróciłam dopiero z pracy i jestem padnięta.

Wstawię tylko zdjęcie mojego obiadu:



Dobranoc :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad. Z przyjemnością czytam wszystkie komentarze :)