niedziela, 23 czerwca 2013

Avon, 2 w 1 szczoteczka i gąbka do twarzy


 




















Oczywiście napis się zmazał ;) Pierwsze zdjęcie jet robione od razu po zakupach, a drugie przed chwilą :)


Jakoś na początku maja zamówiłam z Avonu właśnie tą szczoteczkę.
Moim utrapieniem są wągry pojawiające się koło nosa i ust. 
Gdy odpakowałam mój nowy sprzęt,;D od razu bardziej spodobała mi się gąbka. ;)
Była o wiele bardziej delikatniejsza.
Ale nie traciłam nadziei  i pomyślałam, że pod wpływem wody szczoteczka będzie bardziej delikatna i przyjemna w użyciu.
Niestety myliłam się ;( Szczoteczka rysuje twarz i kuje. Nie da się nią normalnie umyć buzi.
Dawałam jej już nie jedną szansę, ale niestety zawiodła. 
Myję nią tylko czasami nos. ;)

Gąbką myję nos i okolice koło ust co 2 dni. 
Muszę przyznać, że wągrów faktycznie jet mniej, a koło ust to wgl się nie pojawiają.
Jestem zadowolona. Nawet zaskórniki zamknięte, które licznie pojawiały  się na brodzie zniknęły.

Kiedyś codziennie (2 razy dziennie) myłam tą gąbką nos, ale zaczęła mi schodzić skóra, więc zrezygnowałam z tego.

Kiedy myję twarz co 2 dni wszystko jest OK.
Ale ogólnie to nie polecam zakupu.
Chyba, że ze względu na gąbkę, bo szczoteczka się nie nadaje do niczego.
Chyba, że do czyszczenia pięt. :)
No może trochę przesadziłam, ale  fakt jest taki, że używając jej do twarzy możemy sobie zrobić  krzywdę.

Zapomniałam napisać ile kosztowała. Ja ją  kupiłam za 10zł, ale jej cena się waha.
Raz jest 15, a raz 10.
Cena nie jest wysoka, ale jednak spodziewałam się czegoś więcej.



Jutro najprawdopodobniej jadę na zakupy kosmetyczne, więc jeśli będę miała czas to napiszę i wstawię zdjęcia ;*

2 komentarze:

Zostaw po sobie ślad. Z przyjemnością czytam wszystkie komentarze :)