czwartek, 20 czerwca 2013

Domowy peeling :)


Dzisiaj na dworze jest strasznie gorąco,  postanowiłam, że porobię coś w domu.  
Teraz walczę z cellulitem. Z tego względu pomyślałam, że zrobię sobie peeling. Okazało się, że żadnego peelingu nie posiadam, więc zrobiłam go sama. :)

Teraz napiszę wam jak go wykonałam, ponieważ bardzo przypadł mi go gustu i chcę się z wami podzielić moim pomysłem, który jest bardzo prosty do wykonania, a wszystkie składniki z pewnością znajdziecie w domu :) 




 Do małego garnka wsypujemy cukier, tak na oko w zależności ile chcemy aby wyszło nam peelingu :)









Wsypujemy kawę. Na taką ilość cukry jak wyżej, czyli około 0,5szklanki wsypałam 3 łyżeczki kawy. Można również dodać fusy od kawy.








 
Dodajemy garść zgniecionych płatków kukurydzianych                                                                      

Następnie wlewamy około 2 łyżek gęstego jogurtu naturalnego. Może być również mleko, ale wtedy musimy sami dobrać konsystencję jaka nam pasuje









Na końcu dodajemy łyżkę lub 2 oleju, oliwy bądź oliwki (takiej dla dzieci) i wszystko mieszamy :) 









 
Powinna wyjść nam taka konsystencja jak na tym zdjęciu. Chyba, że chcemy rzadszą lub gęstszą. Wtedy dodajemy składniki płynne bądź sypkie. Dla mnie taka konsystencja była idealna.  Taka ilość peelingu spokojnie wystarczy nam na peeling całego ciała :)








Tak wygląda już nałożony peeling. Nie spływa, dobrze się rozsmarowuje i co najważniejsze dobrze złuszcza naskórek.


A wy też robicie sobie takie eksperymenty w domu?? :)

1 komentarz:

Zostaw po sobie ślad. Z przyjemnością czytam wszystkie komentarze :)