sobota, 15 czerwca 2013

Isana Hair, Professional, Gloss, Odżywka do włosów nadająca blask, 500 ml

Tą odżywkę kupiłam jakieś 3 miesiące temu? Nie pamiętam dokładnie. 
Kosztowała w promocji około 6zł, więc pomyślałam, że dlaczego by nie kupić ;)
W razie mogłabym ją wziąć do golenia nóg :)
Ale odżywka nie była aż taka zła, jednak szału nie robiła. Ot taka sobie odżywka, aby lepiej można było rozczesać włosy.
Kupiłam ją w Rossmannie :)



Odżywka przeznaczona do włosów łamliwych i matowych. Odżywcze składniki pielęgnacyjne takie jak pantenol oraz prowitamina B5 wzbogacone gliceryną wzmacniają włosy. Włosy są wygładzone, łatwo się rozczesują i nabierają olśniewającego połysku. Miły zapach uprzyjemnia mycie włosów. Produkt przetestowany dermatologicznie. Posiada pH przyjazne dla skóry. Nadaje się do codziennej pielęgnacji włosów. 





OPAKOWANIE- w tej odżywce bardzo podoba mi się jej dozownik. Można łatwo go zamknąć i nie martwić się, że produkt się wyleje. Butelka zrobiona jest z plastiku, także jest sztywna i łatwo jest ją postawić. Odżywkę łatwo się aplikuje :) 

ZAPACH- bardzo słodki. Za tą cenę, mogłoby się wydawać, że odżywka będzie pachnieć sztucznie i tanio, ale tak nie jest. No może troszeczkę. Jednak nie jest to taki agresywny, ostry zapach. Mi przypadł do gustu. Na następny dzień moje włosy jeszcze pachną tą odżywką.

KONSYSTENCJA- kremowo-żelowa. łatwą się ją rozprowadza na włosach, a ze spłukaniem jej też nie ma większego problemu.

DZIAŁANIE / EFEKT- myślałam, że się nią rozczaruje, ale muszę przyznać, że ta odżywka nawet przypadła mi do gustu. :) Nie obciążała włosów i nie powodowała tego, że włosy szybciej się przetłuszczały. Nie trzymałam jej aż 20min, tylko nakładałam, liczyła do 50 i zmywałam. Ważne jest, żeby odżywek nie nakładać od razy przy skórze głowy. Najlepiej zacząć aplikowanie tak od ucha ;) Po użyciu odżywki, mogłam bez problemu rozczesać włosy. Nie zauważyłam jednak jakiegoś specjalnego wzmocnienia czy odżywienia włosów. Być może kupię tę odżywkę jeszcze raz :)

6 komentarzy:

  1. Nominowałam Cię do Liebster Blog :) http://ideasfornails.blogspot.com/2013/06/liebster-blog-nomination.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę kiedyś ją wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  3. odżywki z tej serii swietnie nablyszczaja moje wlosy:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie kończy mi się moja obecna odżywka, więc pewnie kupie ponownie tą tylko jakiś inny rodzaj :)

      Usuń
  4. Od dłuższego czasu na nią poluję... :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad. Z przyjemnością czytam wszystkie komentarze :)