sobota, 19 maja 2018

Co do sałatki? + makaron z makrelą i suszonymi pomidorami (19.05.2018)

Hej :)

Wróciłam z pracy, jutro na szczęście mam wolne ;)
Dzisiaj na śniadanie zjadłam mój kochany omlet. Zakochałam się w nim odkąd pierwszy raz go robiłam. Syci mnie na bardzo długi czas i dodatkowo jest zdrowy!

Na Obiad zrobiłam makaron z makrelą i suszonymi pomidorami. Bardzo mi smakował, dlatego podzielę się z Wami jak go przyrządziłam.

Składniki:
-pół wędzonej makreli
-czosnek zwykły lub granulowany
-cebula
-suszone pomidory
-ulubiony makaron

Na patelni podsmażamy cebulę, dodajemy suszone pomidory i połowę makreli (uważamy na ości). Całość doprawiamy. W moim przypadku był to czosnek granulowany. W to wrzucamy ugotowany makaron i mamy gotowe danie. 

Niestety zapomniałam zrobić zdjęcia efektu końcowego, natomiast zrobiłam tylko zdjęcie wszystkiego przed dorzuceniem makaronu.



Natomiast przed chwilą byłam w sklepie i kupiłam składniki do pizzy, ponieważ jutro mam zamiar ją zrobić z moim chłopakiem. 
Jeżeli wyjdzie dobra to podzielę się z Wami przepisem.
Kupiłam rukolę, piersi z kurczaka, pieczarki, ser, ketchup, drożdże. Dodam jeszcze cebulę i suszone pomidory, więc powinna być smaczna. :D

A na śniadanie planuję zjeść znowu omlet.
A to dzisiejszy omlet:


Dzisiaj zgrzeszyłam, bo zjadłam 2 lody, ale jestem przed okresem i  nie mogła się oprzeć. ;)

Niżej przedstawiam Wam i sobie listę produktów, z których można zrobić pyszną sałatkę. Chcę jeść więcej warzyw i po prostu będę sięgała do tej listy i stwarzała różne kombinacje. :) Podzieliłam to na różne części i z każdej z nich muszę wybierać przynajmniej po jednym produkcie.


- pieczone ziemniaki
- kasze
-ryże
-soczewica
-ciecierzyca
-grzanki czosnkowe zrobione samemu 

- makrela
-łosoś
-tuńczyk
-kurczak

-szpinak
-rukola
-sałata lodowa
-sałata masłowa

-mozarella
-ser feta
-awokado
-ser camembert

- orzechy
- suszone pomidory
-żurawina

-groszek
-kukurydza
-pomidory
-ogórki
-rzodkiewka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad. Z przyjemnością czytam wszystkie komentarze :)