niedziela, 20 maja 2018

Zakupy z AliExpress + domowa pizza (20.05.2018)

Czeeść! :D

Dzisiaj jest naprawdę piękna pogoda, jednak mam takiego lenia, że to jest jakaś masakra. Nie wiem dlaczego, ale tak mam zawsze, kiedy jest tylko jeden dzień wolnego między kolejnymi dniami pracy.

Ale nie obwiniam się jakoś za to. Uważam, że zasłużyłam :D

Wczoraj przyszło mi moje etui na telefon, które już około miesiąc temu zamawiałam z AliExpress. Trochę na nie czekałam jednak byłam świadoma, że przesyłki z tej strony potrzebują aż tyle czasu na dojście ;)

Etui bardzo mi się spodobało. Jest w moim stylu i jestem mile zaskoczona jego wykonaniem. Cena oczywiście dość niska, bo 8zł chyba, a przesyłka darmowa ;)





Chyba zamówię sobie kolejne na zmianę już ;)

Dzisiaj jestem baardzo najedzona, ponieważ z moim chłopakiem robiliśmy na obiad domową pizzę i zjadłam jej az 3 duże kawałki, czyli 3/4 blachy piekarnikowej :o




Nasza pizza była z cebulą, pieczarkami, kurczakiem i po upieczeniu posypałam ją posiekanymi suszonymi pomidorami  i rukolą :)

Była pyszna. Natomiast ciasto do niej robiłam na oko. No i trochę za dużo mi wyszło, bo chyba na 4 pizze. 
Ale były to drożdże, mąka, łyżka cukru, woda i sól ;)
Dodatkowo zjadłam jeszcze loda rożka. 

A na śniadanie znów omlet :)



A tutaj trochę inspiracji:










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad. Z przyjemnością czytam wszystkie komentarze :)