niedziela, 24 marca 2013

Zielona Herbata

Zielona herbata - GREEN HILLS 

Dlaczego piszę o zielonej herbacie? Ponieważ widzę, że bardzo mi pomaga.

Zauważyłam poprawę cery i ogólnie lepsze samopoczucie.

Gdy dopiero zaczynałam ją pić w tak dużych ilościach (około 6 szklanek dziennie)

zaczęłam szukać w internecie informacji czy nie zaszkodzi mojemu zdrowiu.

Byłam bardzo zadowolona, gdy nie było napisane nic o jej szkodliwości. 

Wręcz przeciwnie. W Azji pije się jej bardzo dużo. 

Kobiety przez to zachowują przez długi czas piękną urodę, figurę i zdrowie. 

Tylko musi być to herbata w listkach, nie w saszetkach!

Ja akurat piję herbatę z biedronki. 

Kosztuje około 3zł i starcza naprawdę na długo. 

Moim zdaniem jej jakość jest bardzo dobra. 

Ja osobiście uwielbiam jej smak, ale wiem że nie wszystkim ta herbata przypadnie do gustu.

Ale czego się nie robi aby być pięknym i zdrowym :)



"Zielona herbata – napój przyrządzany wyłącznie z liści herbaty hińskiej (Camellia sinensis), które poddane zostały w czasie przetwarzania jedynie minimalnej oksydancji. Zielona herbata pochodzi z Chin i jest połączona z wieloma kulturami w Azji: od Japonii po Środkowy wschód.
Współcześnie zielona herbata rozprzestrzenia się na Zachodzie, gdzie wciąż najpopularniejszym rodzajem tego napoju jestherbata czarna. W krajach, gdzie uprawia się herbatę, wytwarza się wiele rodzajów zielonej herbaty. Różnią się od siebie z uwagi na specyficzne warunki uprawy, sposób przetwarzania i porę zbiorów.
W kilku ostatnich dziesięcioleciach zielona herbata przechodziła wiele testów medycznych, których celem było ustalenie, czy rzeczywiście, jak się powszechnie sądzi, ma ona właściwości zdrowotne, a szczególnie przypisywany jej wpływ na zmniejszenie ryzyka zachorowania na choroby serca oraz na niektóre odmiany raka. Sądzi się także, że spożywanie zielonej herbaty pomaga w kontrolowaniu wagi ciała."
Źródło: wikipedia

Także z całego serca polecam picie zielonej herbaty :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad. Z przyjemnością czytam wszystkie komentarze :)