czwartek, 21 marca 2013

Avon Naturals, Herbal Nourishing Shampoo Nettle & Burdock (Szampon odżywczy do włosów słabych i łamliwych `Pokrzywa i łopian`)

Avon Naturals, Herbal Nourishing Shampoo Nettle & Burdock (Szampon odżywczy do włosów słabych i łamliwych `Pokrzywa i łopian`)





"Dobroczynna moc ziół jest znana już od wieków. Tradycyjna ziołowa mieszanka to cenne źródło składników i minerałów, które niezwykle korzystnie działają na urodę. Naturals Herbal to linia kosmetyków, która śmiało korzysta z tych sprawdzonych receptur opartych na naturalnych skarbach. Nowe ziołowe szampony zapewnią włosom wszystko, czego potrzebują – zdrowie i piękny wygląd.
Odżywczy szampon odpowiednio zadba o słabe i łamliwe włosy. Dzięki starannie dobranym naturalnym składnikom włosy stają się mocne, sprężyste i pełne blasku. Są też odpowiednio chronione przed niszczącym je łamaniem. Dzięki wyciągowi z pokrzywy kosmetyk wzmacnia strukturę włosów od cebulek aż po same końcówki. Natomiast łopian odżywia włosy, a także wspomaga ich naturalny wzrost. Systematyczne stosowanie szamponu przywraca im zdrowy wygląd i witalność. "

SKŁAD:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Lauryl Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Cocamide Mipa, Cetyl Alcohol, Sodium Chloride, Glycol Distearate, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Parfum, Dimethicone, Disodium Edta, Glycerin, Citric Acid, Trifolium Pratense Extract, Rosmarinus Officinalis Extract, Lavandula Angustifolia Extract, Humulus Lupulus Extract, Methylchloroisothiazolinone, Salvia Officinalis Extract, Arctium Lappa Root Extract, Urtica Dioica Extract, Methylisothiazolinone, CI 19140, CI 60730, CI 42090.

MOJA OPINIA

Szampon zamówiłam z katalogu Avonu. Do jego zakupu skusiła mnie niska cena, bo 10zł za 700 ml.
Zużyłam już połowę butelki, więc mogę już napisać, co o nim myślę.

OPAKOWANIE - duża, poręczna butelka z wygodnym otwarciem. 

ZAPACH -  szczerze mówiąc to zamówiłam go ze względu na zapach, ponieważ była pachnąca strona w katalogu ;) Więc nie muszę mówić, że zapach jest bardzo przyjemny i orzeźwiający. Trochę pachnie łopianem. 

 KONSYSTENCJA - kremowo żelowa, o perłowym zabarwieniu. Nie jest ani za rzadka ani za gęsta. Dobrze się pieni :)

 DZIAŁANIE / EFEKT - włosy szybko się nie przetłuszczały (na drugi dzień nie było widać żadnej różnicy, jak w pierwszy dzień mycia), były gładkie. Nie wiem czy są mocniejsze, gdyż nie mam żadnych problemów z wypadaniem czy cienkimi włosami. Jedyną rzeczą jaka mnie w nim wkurzała, to to, że nawet nawet po upływie 12 godzin od umycia, włosy nadal były tak jakby  wilgotne. Nie wiem czy tylko ja tak mam :)

PODSUMOWANIE - jestem zadowolona z zakupu, jednak nie kupię go drugi raz ponieważ lubię eksperymentować :) Ogólnie jestem zadowolona. Nie mam do niego większych zastrzeżeń :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad. Z przyjemnością czytam wszystkie komentarze :)