piątek, 22 marca 2013

Ja chcę już wiosnę! Za oknem ciągle śnieg.
Już z przyjaciółką miałyśmy takie plany. Chciałyśmy zacząć biegać. Na początku będę to tylko krótkie dystanse. Potem coraz dłuższe. Niestety w taką pogodę nic się nie da robić, a waga nie stoi w miejscu. :(
Niedługo wakacje, więc trzeba coś ze sobą zrobić.
Odchudzam się już od 8 dni. Przez cały czas trzymam dietę. Piję morza zielonej herbaty. 
Tylko z ćwiczeniami coś krucho. Muszę się trochę bardziej postarać :)
Nie mam jakiegoś wielkiego problemu z figurą, jednak przydało by się trochę zrzucić :)

W poniedziałek moja siostra ma urodziny i będzie pyszny tort. Postanowiłam sobie, że zjem tylko kawałek :) Zobaczymy co z tego wyjdzie :)

Od paru dni chodzę codziennie z moim psem na dłuuugie spacery, jednak dzisiaj odkąd wróciłam ze szkoły, to nic mi się nie chce.

Zrobiłam tylko zdjęcie przez okno, żeby wam pokazać jaka jest u mnie pogoda :)


Może się jeszcze przejdę na dwór, bo co ja będę robiła do wieczora. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad. Z przyjemnością czytam wszystkie komentarze :)