sobota, 30 marca 2013

Zakupy kosmetyczne :)

DROBNE ZAKUPY KOSMETYCZNE :)

Byłam dzisiaj w Rossmannie. Musiałam w końcu kupić sobie jakiś krem nawilżający, a cetaphil jest jednak trochę za drogi. Wczoraj przeglądałam opinie na wizażu i w końcu zdecydowałam się na kozie mleko z ziaji. Krem kosztował około 9zł.




 Dopiero teraz zauważyłam, że to również jest na zmarszczki. Ale chyba mi nie zaszkodzi. Mam nadzieję, że nie będzie zapychał :)
__________________________________________________________________________________

Drugą rzeczą jest antyperspirant z Nivei. Wcześniej miałam taką małą próbkę i bardzo dobrze się spisywał. Nie będę dużo się rozpisywać. Zrobię za jakiś czas jego recenzje :) Kosztował 11zł w Rossmannie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad. Z przyjemnością czytam wszystkie komentarze :)