środa, 27 marca 2013

Krem nawiżający :)

Aż wstyd się przyznać, ale nie posiadam żadnego konkretnego kremu nawilżającego,
którego bym codziennie używała. 
Mam już końcówkę kremu do cery wrażliwej z AA, ale używam go tylko do ust, bo był strasznie tłusty i mnie zapychał.
Drugim kremem, który miał być do twarzy, ale ja go będę używała do ust, jak skończy mi się ten z AA jest krem babydream.
On strasznie mnie zapychał i pojawiało mi się po nim pełno pryszczy.
I tak szukałam i czytałam o różnych kremach i w końcu się zdecydowałam na krem
nawilżający Cetaphil.
Jest dość drogi, ale postanowiłam,
że lepiej zainwestować w coś droższego, ale pewnego, 
niż wydawać na tanie kremu,
których wspólny koszt i tak wyjdzie większy niż tego cetaphilu. Co o tym myślicie ? :)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad. Z przyjemnością czytam wszystkie komentarze :)