sobota, 23 marca 2013

Isana - żel pod prysznic z ekstraktem z pereł

Isana - żel pod prysznic z ekstraktem z pereł



 

 

 

 

 

 

 

 ________________________________________________________________

 Na etykiecie napisane jest:

  • delikatne oczyszczenia oraz optymalna pielęgnacja dla suchej skóry
  • zachowuje twoją skórę właściwie nawilżoną
  • pH przyjazne dla skóry, testowany dermatologicznie 

 Moja opinia na jego temat 

Kupiłam go w rossmanie za 3 czy 4 zł.  Zużyłam już 3/4 opakowania w ciągu półtora miesiąca. Wiem, że to może wydać się dziwne, że zużyłam taką małą ilość przy codziennym użyciu, ale ja nakładam go na gąbkę. I naprawdę niewielka potrzebna jest do umycia całego ciała :)

OPAKOWANIE - przeźroczysta buteleczka z wygodnym zamknięciem. Da się ją łatwo otworzyć nawet mokrymi rękami :)

ZAPACH - słodki, na początku bardzo mi się podobał, jednak teraz marzę żeby jak najszybciej zużyć też żel ponieważ strasznie mnie męczy ten zapach. Zwykle czegoś  takiego nie mam, ale teraz już naprawdę się męczę ;(

KONSYSTENCJA- praktycznie taka sama jak tego szamponu z avonu, tylko trochę gęstsza. Widać ją na moim palcu na poniższym zdjęciu :) Do konsystencji nie mam żadnych zastrzeżeń :)

DZIAŁANIE/EFEKT- nie zauważyłam jakiegoś wielkiego nawilżenia, ale także nie przesuszał. Dobrze oczyszcza skórę. :)

PODSUMOWANIE - drugiego takiego samego zapach już więcej nie kupię - to jest pewne :) 
Jak na taką cenę sprawował się wspaniale :)
  

 

 

 

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad. Z przyjemnością czytam wszystkie komentarze :)