niedziela, 29 czerwca 2014

O wszystkim i o niczym :)

Hej :) Wczoraj, a raczej w piątek po południu oficjalnie rozpoczęłam wakacje. Niby powinnam się cieszyć z tego powodu, jednak ja jakoś nie mogę zmusić się nawet do uśmiechu. 



Powodem tego jest to, że skończyłam gimnazjum i musiałam pożegnać się z klasą, do której w 
prawie niezmienionym składzie chodziłam przez 10 lat :( Wszyscy się popłakali. Ja chociaż obiecałam sobie, że nie będę to i tak przy piosence, która była puszczona na końcu poryczałam się jak dziecko. Okropne uczucie chyba dla wszystkich.  



Rano przed zakończeniem roku nic mi się nie udawało. Zawinęłam sobie na noc włosy na wałki. Rano przy ściąganiu zrobiła mi się po prostu masakra na głowie. Połowa włosów była jeszcze mokra, część się nie zawinęła. Musiałam umyć włosy jeszcze raz. 
Potem dowiedziałam się, że nie dostałam się na stypendium, którego byłam prawie pewna. Na zakończenie roku poszłam w okropnym humorze. Byłam zła na wszystko. Odebrałam świadectwo z paskiem, ale szczerze mówiąc, wtedy było mi wszystko obojętne. No i na koniec wszystkie moje emocje skumulowały się i... no. 

Wieczorem na poprawę humoru tata pozwolił iść mi na koncert Boys 'ów. Taaa wiem :D
Ale oni śpiewali tylko godzinę, a potem była już inna muzyka. Byłam tam z przyjaciółkami
, ale szczerze mówiąc, to nie byłam w nastroju do jakiejkolwiek zabawy. Nie mówię, że nie próbowałam, bo na prawdę chciałam się dobrze bawić, ale nic nie poradzę. 



Wczoraj byłam zawieźć podanie, do szkoły do której wcale nie chce iść. Wybrałam ją wtedy tylko dlatego, że była ona mi narzucona przez to stypendium. Teraz już było trochę za późno na zmianę. Mam nadzieję, że mnie tam nie przyjmą.

Wpis trochę depresyjny. Mam nadzieję, że niedługo mi przejdzie. Trochę lepiej jak tutaj przelałam wszystkie swoje smutki :)

https://www.youtube.com/watch?v=_ogwTn_y2vE

https://www.youtube.com/watch?v=FKZAj2UHzRs


4 komentarze:

  1. Czemu taki pesymistyczny post ;) No coś się nie udało ale gratuluję świadectwa z paskiem i zobaczysz jeszcze będzie dobrze ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. udanych wakacji i nie martw się kontakt przecież Wam zostaje na stałe mimo końca szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie dobrze, depresja szybko minie zobaczysz:)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad. Z przyjemnością czytam wszystkie komentarze :)