wtorek, 10 czerwca 2014

Puder Maybelline Affinitone

Hej :) Przez ostatnie dni trochę się działo, w związku z tym nie miałam na nic czasu. Dodatkowo na dworze jest upał, więc już kompletnie nic się nie chce. Na szczęście ostatni sprawdzian w szkole miałam w poniedziałek i teraz już zostały takie luzy. Nic nie robimy albo chodzimy na dwór. Już niedługo wakacje. Nie mogę się doczekać! :)

Dzisiaj chciałam opisać puder, który kupiłam na przecenie w Rossmannie za 13zł. Jest on w bardzo jasnym kolorze 24 Golden Beige. Uważam, że jego regularna cena w Rossmannie (27zl) jest trochę zawyżona gdyż w Hebe za identyczny puder płacimy tylko 18zł. 






 Jedynym minusem tego pudru jest według mnie to, że strasznie trudno się go wydobywa. Trzeba mocno trzeć, aby nabrać trochę produktu. Jak widać na zdjęciu wyżej puder jest bardzo jasny, ale też mam dość mocno opaloną rękę. Na początku maja ten kolor był idealny :) Teraz w sumie też łatwo scala się ze skórą.

Na szczęście puder mnie nie zapchał. Ja nie używam żadnego fluidu, więc jestem w stanie stwierdzić, że kosmetyk bardzo ładnie kryje. Efekt zmatowionej skóry utrzymuje się przez około 4-5 godzin. :)

Na pewno będę do niego wracać. A wy jakie macie zdanie na temat tego pudru? :)
 

11 komentarzy:

  1. Miałam go kilka lat temu i pamiętam, że byłam z niego zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam, ale słyszałam o nim wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja polecam przerzucenie się na pudry sypkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam go,ale dużo dobrego czytałam o nim :)
    Ja używam pudrów sypkich :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. tak to czasem w rossmanie jest, że mają zawyżone ceny.. faktycznie jest jasny. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam okazji go przetestować :) może sie skuszę i kupie jak bedą promocje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś uwielbiałam podkład z tej serii, ale pudru nigdy nie miałam :-)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad. Z przyjemnością czytam wszystkie komentarze :)