niedziela, 10 sierpnia 2014

Zakupy :)

Hej :) Zostało jeszcze tylko 20 dni do końca wakacji, ale w sumie to jest dość dużo jak na 2 miesiące :) 
Ja właśnie jestem po ćwiczeniach i po basenie. Za chwilę dodam posta o moim odchudzaniu. Zdecydowałam, że  będę je dodawać jednak na tym blogu, nie będę zakładać nowego. Nazwa mojego bloga nie kojarzy się tylko z kosmetykami, więc pomyślałam, że zacznę dodawać różne posty. Dzięki temu cały czas będzie coś nowego. 

Miałam napisać również o moich zakupach do szkoły, ale jeszcze muszę dokupić kilka rzeczy. To będzie takie "Back to school". 


1. Garnier, Żel do mycia twarzy 12zł
2. Woda perfumowana Adidas 12 zł 
3. Synergen, puder 6,50zł
4. Antyperspirant Fa 7zł

Wszystko było przecenione :) 





 Wszystkie bluzki kupiłam w Terranowie za 15zł, jedynie ta druga kosztowała 20zł. :)

I to już wszystko. Jeżeli będę miała czas dodam jeszcze dzisiaj post o moim odchudzaniu :)

6 komentarzy:

  1. Żel Garniera planuję wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lata temu używałam żeli do twarzy z Garniera :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Puder już kultowy miałam chyba 5 opakowań. Żel ma ładny zapach

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne nowości, tego żelu z Garniera muszę wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też jestem ciekawa tego żelu Garniera, u mnie póki co rządzi micel tej firmy ♥
    Bluzeczki śliczne :)
    Czekam z niecierpliwością na post o odchudzaniu :) Może coś podpatrzę, bo ostatnio nieźle mi się przytyło ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad. Z przyjemnością czytam wszystkie komentarze :)