czwartek, 21 sierpnia 2014

UNDER TWENTY, anti acne, multifunkcyjny antybakteryjny krem BB

Cześć! :) Pogoda na dworze coraz bardziej jesienna. Zaczyna mi już powoli brakować słoneczka :( No ale nic. Jakoś przeżyję. 
Nie mogę uwierzyć, że do szkoły zostały niecałe dwa tygodnie. W tym roku idę do liceum i nie ukrywam, że trochę się boję. Zastanawiam się jak to będzie. Mam nadzieję, że znajdę jakiś normalnych znajomych :)
Nie no, musi być dobrze. Zaraz zrobię też zdjęcia i napiszę taki "Back to school".

Dzisiaj ogólnie mam jakiegoś doła, ale nie chce Was tym zamęczać. :))))

Już jakiś czas temu kupiłam mój pierwszy krem BB. Kosztował około 10zł w Rossmannie.



Krem bardzo ładnie kryje. Ja nie potrzebuje aż takiego wielkiego kamuflażu, więc dla mnie jest ok. Nie wiem jak sprawdziłby się u osób z większymi problemami.
Krem nawilża twarz, jednak z matowaniem nie ma nic, kompletnie nic wspólnego. Po posmarowaniu nim świecę się jak latarnia ;) Nawet na polikach, na których mam cerę normalną. Jeżeli nie miałabym pudru, to w życiu nie wyszła bym pomalowana tym kremem z domu. Jednak z pudrem już jest wszystko OK.






Opakowanie jest dość duże, a krem dodatkowo jest bardzo wydajny. Faktycznie nadaje równomierny koloryt i kolor jest naturalny. 
Ogólnie jestem bardzo na tak i na pewno kupię kolejne opakowanie :) Na szczęście krem mnie nie zapycha, więc za to wielki plus.

Niestety jeżeli czasem pojawiają mi się suche skórki, to on je podkreśla ;/ Ale rzadko u mnie pojawia się taki problem, ponieważ mam cerę mieszaną. czasami na nosie po kuracji Isotrexem skóra mi się trochę łuszczy.

A Wy miałyście ten krem? :)


6 komentarzy:

  1. Słyszałam dużo pozytywnych opinii o tym kremie,ale nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam i mam nadal, lubię go

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam, ale słyszałam dużo pozytywów

    OdpowiedzUsuń
  4. oo jaki fajny blog jeden z najlepszych jakie widziałam :>
    wpadnij też do mnie,jeśli chcesz <3
    improvedffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam i uwielbiam uzywam codzinnie i jest swietny i starcza na bardzo bardzo dlugo. Ja teraz ide do 2 klasy ale osobiscie nie wspominam dobrze 1klasy mam nadzieje ze druga bedzie lepsza. Z mojej strony poradze zebys wziela sie do nauki od samego poczatku bo potem zrobi sie duzo wiecej zaleglosci. Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie zdarza mi się używać kremów BB :) raz się przejechałam, może dlatego.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad. Z przyjemnością czytam wszystkie komentarze :)