środa, 20 sierpnia 2014

Nowa dieta :)

Hej :) Tak jak w tytule postanowiłam, że zacznę stosować dietę. Nie, nie poddałam się na zwykłym odchudzaniu, jednak nie widzę po nim żadnych efektów. W moim przypadku po prostu nie działa takie coś. Próbowałam już wiele razy nie jeść słodyczy, ćwiczyć itp. itd, ale niestety to nic nie daje. 

Jeszcze nigdy nie stosowałam żadnej konkretnej diety typu Dukana, Kopenchaska ( czy jak to się pisze :D ), 3D chili. Jednak teraz przechodzę na dietę DĄBROWSKIEJ, która jest moim zdaniem "najnormalniejsza". Polega ona na tym, że przez pierwsze 2,3 a nawet 4 tygodnie jemy tylko:
WARZYWA NISKOSKROBIOWE z gatunków:
  • korzeniowe (np. marchew, buraki, rzodkiew)
  • kapustne (np. kalafior, brokuły)
  • cebulowe (np. cebula, por)
  • liściaste (np. sałata, wszelkiego rodzaju zioła)
  • dyniowate (np. kabaczek, ogórki)
  • psiankowate (z wyjątkiem ziemniaków - pomidory, papryka)
oraz NISKOCUKROWE OWOCE
  • jabłka
  • jagody
  • grejpfruty
  • cytryny
W trakcie kuracji oczyszczającej należy pić wodę, soki warzywne i owocowe, herbaty ziołowe i owocowe.

"Dieta ta jest podzielona na 2 fazy. Pierwsza faza to tak naprawdę oczyszczająca głodówka.
Pierwszym etapem jest lecznicza głodówka, która trwa kilka, kilkanaście, a jeśli jest taka potrzeba, nawet kilkadziesiąt dni. Drugim etapem jest zdrowa dieta, której bazę stanowią produkty nisko przetworzone, typowe dla naszej szerokości geograficznej."

Na razie skupię się na pierwszej fazie, jeżeli w niej wytrwam, wtedy zabiorę się za opisywanie drugiej :)

Od dzisiaj posty o diecie będą pojawiały się codziennie (mam nadzieję). Żeby nie było od niej żadnych ustępstw będę dzień przed tutaj pisała jadłospis. 

Oczywiście ćwiczenia na brzuch będę robiła dalej. 
Mam nadzieję, że przy okazji tej diety oczyści mi się również twarz.
Postanowiłam też, że rano i wieczorem będę piła siemię lniane. Chyba nic takiego się nie stanie :)
Ono działa również bardzo dobrze na organizm.
Pierwszą fazę diety będę ciągnęła do 7 września. Oczywiście dzisiaj już zaczęłam i zjadłam 3 jabłka :)

A menu na dziś:
500ml soku z sokowirówki (jabłko, marchew)
4 średnie ogórku, pokrojone w plastry
2 jabłka
siemie lniane (dwie łyżeczki)
pomidor z cebulką

Jadłospis na jutro:
siemie lniane
taki sok jak dzisiaj
3 ugotowane buraczki
pomidor z cebulką
siemie lniane


Rozpisałam się trochę a teraz trzeba ruszyć swoje cztery litery i ćwiczyć :D
Damy rade? TAK DAMY RADE... chyba :D

Teraz jeszcze kilka motywacji (mam nadzieję, że niedługo i ja taka będę):









   

2 komentarze:

  1. Ja maksymalnie na samych owocach i warzywach wytrwałabym tydzień, tak myślę. Jutro planuję sobie zrobić dzień oczyszczający, w którym będę jeść tylko jabłka i grejpfruty. Trzymam kciuki, żebyś wytrwała, chociaż takie odchudzanie zdrowe raczej nie jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to wiem niestety :( Nie wierze w takie cuda, że taka dieta ma jakoś pomóc, ale chcę spróbować :)

      Usuń

Zostaw po sobie ślad. Z przyjemnością czytam wszystkie komentarze :)