niedziela, 18 maja 2014

Zakupy :)

Hej ;* Przed chwilą była taka piękna pogoda, a już się zaczyna chmurzyć. No niestety, takie życie. Wczoraj z siostrą byłyśmy na zakupach. Może pogoda nie sprzyjała, ale jestem zadowolona z nowych nabytków :) Wszystkie ubrania, które pokażę kupiłam wczoraj, a kosmetyki część wczoraj i część w ciągu ostatniego tygodnia. Tylko szampon jest najpóźniej kupiony i pokazuję go teraz ponieważ zapomniałam pokazać przy poprzednich zakupach :) Ten tydzień w szkole mam trochę zawalony kartkówkami i sprawdzianami, ale to już takie końcówki. Dam radę. Już odliczam dni do końca roku szkolnego. :D

LAKIERY Z BIEDRONKI 4,49zł
 CZARNY LAKIER(6ZŁ), BIAŁY I  RÓŻOWY KUPIONY W ROSSMANNIE, A O.P.I  PĘKAJĄCY DOSTAŁAM OD SIOSTRY


BALSAM DO CIAŁA DOSTAŁAM, SZAMPON Z LOREAL'A KUPIŁAM NA STOISKU W GALERII, A ŻEL DO TWARZY JEST Z ROSSMANNA I KOSZTOWAŁ 6zł

SPODNIE (55ZŁ), SUKIENKA (74ZŁ) I ŻAKIETO-SWETEREK (45ZŁ) KUPIONE NA RYNKU

DŻINSOWA KURTKA CIENIOWANA KUPIONA W TERRANOWIE ZA  50ZŁ


No i ta już wszystko. Macie jakieś z tych kosmetyków? Sprawdziły się u Was? :)

15 komentarzy:

  1. Cieniowana koszula jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kolory lakierów na lato!! I jaka atrakcyjna cena.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zakupy i ile cudownych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zakupy,spodnie bardzo mi się podobają,szukam takich ,ale nigdzie nie mogę spotkać :/
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie tylko takie widziałam :) Ale nie żałuję, że je kupiłam. Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Świetne zakupy! Muszę się rozejrzeć w Biedrze za tymi lakierami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. To widzę,że zakupki sie udały:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale świetna dżinsowa kurtka! mnie się taka cieniowana marzy koszula dżinsowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to źle napisałam, bo to jest koszula :)

      Usuń
  8. Spodnie podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakupy wyglądają na całkiem udane. Bardzo podobają mi się spodnie i kurtka.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad. Z przyjemnością czytam wszystkie komentarze :)