niedziela, 11 maja 2014

Liebster Blog Award

Hej :) Oglądałyście wczoraj Eurowizję? Moim zdaniem to było bez sensu, że nie głosowali tylko ludzie przez smsy, ale także jury. Przez to wyniki się całkiem zmieniły. Takie trochę oszustwo :D Ale dobra, nie wracajmy do tego:)

Chciałam też powiedzieć Wam, a raczej napisać, że na moim blogu nie będą pojawiały się posty o odchudzaniu, bo założyłam konto na vitalia.pl i tam w sumie dodaję coś codziennie i już mam taką motywację. Chyba, że chcecie czytać takie podsumowania mojego dietowego tygodnia to piszcie :)
Niby teraz mam więcej czasu i wpisy powinny częściej się pojawiać, ale wiecie jak to jest. Im ma się więcej czasu tym jest się jeszcze mniej zorganizowanym. :) 

Już jakiś czas temu zostałam zaproszona przez moje-
bubble do wzięcia udziału w Libster Blog Award za co dziękuję. :) Już kiedyś brałam udział w tej zabawie i znowu nie mam kogo do niej nominować, więc tylko odpowiem na pytania :)

1. Błyszczyk czy pomadka?
Na razie rzadko czyli prawie nigdy nie używam ani tego ani tego. Jak już to pomadki ochronnej. :)
2. Seriale czy filmy fabularne?
Z seriali oglądam tylko "Pll", a filmy oglądam dość często. Najczęściej po angielsku :)
3. Morze czy góry?
Chyba jednak góry :) Nie za bardzo lubię tego tłoku nad morzem. Nudno też jest tak leżeć plackiem przez cały dzień ;)
4.Kot czy pies?
Mam 3 koty i 3 psy. Kocham je po równo :D
5. Ranny ptaszek czy nocny marek?
Zdecydowanie ranny ptaszek. Już wszyscy mają mnie dość w domu z tego powodu :D Nie no żartuję. :)
6. Chciałabym się umówić z... 
Mario Casas ;D
 

7. W dzieciństwie zawsze...
Oblizywałam miski po masach :)
8. Wieczorem lubię...
oglądać filmy.
9. Jestem uzależniona od...
Niedawno myślałam, że od słodyczy, ale teraz nie wiem :)
10. Styl, której osoby Ci się najbardziej podoba?
Nie ma takiej chyba :)
11. Jakie posty lubię najbardziej czytać?
Dotyczące zdrowego jedzenia lub pielęgnacji twarzy :)

No i to na tyle. Następny post o super extra kremie, który kosztuje grosze. Idę ćwiczyć :)

 

4 komentarze:

  1. 3 psy i 3 koty :D ależ masz zwierzyniec, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja wole morze niż góry i raczej kiepski ze mnie ranny ptaszek :D

    www.cukrowana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy blog! Dodaje do obserwowanych :)

    http://ellenoire-paris.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł na wpis. Blog też bardzo przyjemny.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad. Z przyjemnością czytam wszystkie komentarze :)