poniedziałek, 26 maja 2014

Turkusowy lakier do paznokci z szafy Bell

Hej :) Po kilku burzowych dniach w końcu zrobiło się gorąco. Teraz znowu mogę jeździć do szkoły rowerem i świetnie się z tym czuję! :) Znowu zaczęłam robić ćwiczenia na brzuch, ponieważ już niedługo zacznie się sezon na kąpanie i opalanie. 
Jak mogłyście zauważyć niedawno kupiłam sobie kilka lakierów z Biedronki w letnich kolorach. Nie będę opisywała każdego z osobna, ponieważ różnią się tylko kolorem ( trwałość, pędzelki itd są takie same).
Dzisiaj pokażę Wam mój ulubiony turkusowy lakier. Odkąd go kupiłam mam go bardzo często na paznokciach. Wielu moim koleżankom również bardzo się spodobał. Kosztował 4,49zł i uważam, że naprawdę było warto go kupić. Jeżeli jeszcze można je dostać to polecam je wypróbować :) 


Lakier utrzymuje się na paznokciach nawet do 5 dni. Aby dokładnie pokryć paznokieć najlepiej pomalować go dwa razy. Wtedy uzyska się najlepszy efekt. Nie zauważyłam żadnego odbarwienia ani pogorszenia stanu paznokci podczas używania tych lakierów. :)


Pędzelek jak dla mnie nie jest za duży ani za mały. Bardzo wygodnie się nim maluje. 

To chyba wszystko co chciałam o nim napisać. Teraz idę trochę się odprężyć czytając Wasze blogi :)

11 komentarzy:

  1. śliczny kolor :) Mam miętowy z podobnej serii, ale krycie jest tragiczne- potrzeba trzech warstw ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnio ten kolorek wszędzie się pokazuje ;) jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny kolorek, orzeźwiający :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolor lakieru :)

    Zapraszam do siebie i do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przyjemny kolorek :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kolor i faktycznie taki bardzo letni :) u mnie w Biedronce chyba ich nie było :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie widzialam ich, kolor bardzo ladny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny odcień tego lakieru, takie wakacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny kolor, idealny na lato:)) pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad. Z przyjemnością czytam wszystkie komentarze :)