poniedziałek, 13 maja 2013

Opinie o BeBeauty, Pure Effect, Peelingujący żel do mycia twarzy (Biedronka)



Oglądałam kiedyś filmiki na YouTube i jakaś pani, która jest z zawodu kosmetyczką mówiła, że najlepszym żelem do cery mieszanej jest żel z niewielkimi drobinkami peelingującymi, który używamy raz dziennie. Codzienne używanie takiego żelu  miało pomóc nam pozbyć się zaskórników bądź zapobiegać ich powstawaniu. ;)

Postanowiłam więc, że będę używać tego żelu, ponieważ wcześniej już używała go moja siostra i u niej się sprawdzał. Ja też parę razy go używałam i byłam zadowolona.

Z pewnością jego największą zaletą jest cena. Kosztuje około 5zł. Można go dostać w każdej Biedronce ;)



OPAKOWANIE- klasyczne z klasycznym zamknięciem. Żel łatwo się aplikuje i możemy nałożyć tyle produktu ile chcemy.

ZAPACH- nie przypadł mi do gustu. Można powiedzieć, że żel pachnie taniością.




KONSYSTENCJA- można powiedzieć, że w dotyku i z wyglądu przypomina kisiel ;) Nie wiem jak to inaczej nazwać. :) Żel zawiera naprawdę drobniutkie, zielone drobinki peelingujące. Są one mniejsze od ziarenka piasku. Nie jest ich bardzo dużo. Tak akurat :)

 "Hypoalergiczny preparat w postaci żelu skutecznie oczyszcza skórę twarzy z zanieczyszczeń i nadmiaru sebum, zachowując jej naturalny poziom nawilżenia . Drobinki peelingujące delikatnie usuwają martwe komórki naskórka, wygładzają powierzchnię skóry oraz odblokowują pory. Zawarty w preparacie kompleks anti-sebum normalizuje pracę gruczołów łojowych i działa oczyszczająco. Skóra po użyciu żelu jest czysta, gładka i pełna blasku. "

DZIAŁANIE / EFEKT- od razu mówię, że żel nie nadaje się do codziennego mycia twarzy. Po pewnym czasie moja skóra wyglądała tak, jakbym codziennie ją czymś tarła. Nie wiem jak to ująć... Po prostu była za bardzo oczyszczona ;) wiem, że to głupio brzmi, bo powinnam się cieszyć, że moja skóra była dokładnie oczyszczona. Ale nie było to takie oczyszczenie, że nie miałam żadnych zaskórników.  Skóra aż się błyszczała. Miałam wrażenie, że jakbym potarła ją jak szybę to by wydała się taki piszczący odgłos :) Dobra już nie komplikuje :D Bo się zaplątałam.
Żel naprawdę nie wysusza tak jak pisze o tym producent. Dobrze oczyszcza ale jak już pisałam - nie polecam do codziennego stosowania. 
Teraz używam go 2 razy w tygodniu i jest OK ;) Na pewno jak mi się skończy to kupię go jeszcze raz. Za taką cenę opłaca się ;)

4 komentarze:

  1. Ja poluję na żel-peeling z Neutrogeny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałam o nim ;) Zaraz poszukam w internecie. Może też go wypróbuję :D

      Usuń
  2. Lubię kosmetyki tej biedronkowej firmy ale tak jak mówisz, nie do codziennego stosowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie z tej firmy używałam tylko tego żelu i takiego niebieskiego. Także nie wiem jak reszta się spisuje. Moja siostra używa mleczka do demakijażu z tej firmy i nie narzeka :)

      Usuń

Zostaw po sobie ślad. Z przyjemnością czytam wszystkie komentarze :)