wtorek, 14 maja 2013

Avon - Planet Spa - Śródziemnomorska nawilżająca maseczka do twarzy z oliwką


Maseczkę kupiłam w promocji za 10zł z katalogu Avon. Jej cena regularna to 25zł. Ja zawsze czekam aż te maseczki są w promocji, bo aż 25zł to raczej bym za nią nie dała ;) Nie dlatego, że jest jakaś zła, tylko dlatego, że ona często jest w promocji i lepiej poczekać :) 

Paczka z nią przyszła do mnie około miesiąc temu. Staram się używać jej regularnie - raz w tygodniu. 


OPAKOWANIE- klasyczne z klasycznym zamknięciem. Chyba piszę to w każdym poście. Ale jak teraz patrze to prawie wszystkie moje kosmetyki mają opakowania takiego samego kształtu i posiadają takie same zamknięcia ;D

 


ZAPACH- wszystkie kosmetyki z Planet Spa mają charakterystyczne zapachy. Ten akurat jest bardzo słodki,ale też tropikalny ;) Mi bardzo przypadł do gustu :D

KONSYSTENCJA- nie jest kremowa. Wyglądem i w dotyku przypomina taki trochę rozcieńczony klej w tubce. :D Głupio to brzmi ale tak jest. Powiedziałabym, że konsystencja jest bardziej wodnista niż kremowa, ale też nie jest tak, że wylewa nam się na wszystkie strony. Jest dość gęsta, ale łatwo się ją rozsmarowuje ;)






DZIAŁANIE / EFEKT- wygładza i nawilża skórę. Nie zapycha porów. Po jej nałożenie nie szczypie nas twarz. Tak było przynajmniej w moim przypadku. Maseczkę zawsze trzymam trochę dłużej niż 20 minut. Gdy ją zmywam moja skóra jest naprawdę mięciutka. ;)

4 komentarze:

  1. Ja nie jestem w stanie przyzwyczaić się do zapachu tej linii Palet Spa:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na początku też nie mogłam się przyzwyczaić do zapachów tej linii, bo wydawały mi się one zbyt mocne. Jednak ten zapach jest w miarę OK :)

      Usuń
  2. dla mnie jest idealna, używam jej od kilku lat naprzemiennie z błotną i z glinkową :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się właśnie skończyła maseczka z glinki. jednak teraz przeszłam na bardzo delikatne oczyszczanie twarzy, dlatego przez jakiś czas daruje sobie takie zasychające, trudne do zmycia maseczki. Ale naprawdę maseczka z glinki bardzo dobrze się u mnie sprawdzała. :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń

Zostaw po sobie ślad. Z przyjemnością czytam wszystkie komentarze :)