sobota, 23 stycznia 2016

Kolejny dzień :)

Hej, hej :)
Właśnie rozpoczyna się kolejny dzień i na razie wypiłam tylko szklankę przegotowanej wody z cytryną.

Myślę sobie co by tu zjeść na śniadanie. W lodówce czają się na mnie 2 pyszne ciasta. Teoretycznie mogłabym zjeść kawałek, ale od tygodnia waga nie chce ruszyć w dół także chyba sobie odpuszczę.
Ach te dylematy :D

   

Tak poza tym to wczoraj cały dzień nic nie robiłam. A miałam w planach tą biologie. Dzisiaj jest niedziela, więc nie wymyślam sobie specjalnie kreatywnych zajęć. Zrobię śniadanie, posprzątam trochę i posiedzę na laptopie. Później zapewne przyjadą goście i tak mi minie cały dzień.
Ale odezwę się po śniadaniu.


Edit.
Jestem już po śniadaniu i nie zjadłam nic słodkiego. Niestety w domu zostały mi tylko jabłka, więc nie dodałam żadnych owoców do owsianki. Są w niej nasiona słonecznika, kakao i rodzynki. 

Dzisiaj mimo, ze jestem jeszcze trochę przeziębiena to muszę już trochę się poruszać. Także może pójdę z psem na spacer albo wymyślę coś innego :) 

2 komentarze:

Zostaw po sobie ślad. Z przyjemnością czytam wszystkie komentarze :)