wtorek, 23 grudnia 2014

Święta :)


Hej, hej! :)

          W końcu mam trochę, a raczej dość sporo wolnego czasu. Teraz czuje, że było mi to bardzo potrzebne. Uwielbiam świąteczną atmosferę, słuchanie kolęd i piosenek. Niektórzy uważają, że jest to sztuczne, jednak ja robię wszystko szczerze i myślę, że przydaje się właśnie taki czas na to aby sobie wszystko spokojnie przemyśleć i zastanowić się nad swoim życiem. Tak, to było takie głębokie ;)

          Dzisiaj piekliśmy piernik i makowce. Od podjadania i wgl od jedzenia jestem już strasznie pełna. Obiecałam sobie, że w te święta się nie będę przejadać, ale jak widać nie wyszło mi. Ogólnie tak sobie uświadomiłam, że jeszcze nigdy na żadnej diecie nic nie schudłam. To też muszę przemyśleć :)

         Jak pewnie wszyscy uczniowie już wiedzą - zbliża się koniec semestru. Nie chce za dużo pisać o szkole, jednak powiem tylko, że jestem bardzo usatysfakcjonowana moją średnią. Chciałabym w przyszłości studiować medycynę, jednak nie chce się tak na to nakręcać i zamykać na resztę kierunków, ponieważ jeżeli nie zdam tak dobrze matury to pójdę po prostu na coś innego. Nie chce po prostu się wtedy załamywać. Mam nadzieję, że za 2,5 roku będę mogła Wam się pochwalić, że dostałam się na medycynę. Dobra, już koniec o szkole. :)

         Wczoraj cały dzień czytałam "Na końcu tęczy". Na jej podstawie powstał film "Love Rosie", który w tej chwili jest w kinach. Książka, bardzo mi się podobała i jeżeli film będzie chociaż w połowie taki dobry to będę szczęśliwa. Gdy wczoraj o 12:00 w nocy skończyłam tę książkę poczułam pustkę i ogólnie byłam zasmucona, jednak wszystko sobie przemyślałam i stwierdziłam, że dużo się dzięki niej nauczyłam. Polecam wszystkim tę książkę, a filmu jeszcze nie obejrzałam, więc nie będę nic na ten temat pisał.

         Mam już pewne plany na sylwestra. Nie jest to szczyt moich marzeń, jednak jeszcze do niedawna nie miałam jeszcze żadnych planów także i tak jestem zadowolona. :)

         Nie będę też wymyślała żadnych postanowień noworocznych, bo jeszcze nigdy nie udało mi się ich spełnić. Mam po prostu nadzieję, że 2015 rok będzie dla mnie łaskawy, ale wiem także, że samo nic się nie dzieje i ja sama też będę musiała się o to postarać. 

         Ojeju, strasznie się rozpisałam, ale miałam Wam dużo do powiedzenia. 

Jutro Wigilia, a ja już dzisiaj Wam życzę spokojnych świąt. Miejcie czas na to, aby w tym całym zamieszaniu zamieszaniu zatrzymać się na chwilę i pomyśleć nad swoim życiem. Ale też nie zamartwiajcie się, ponieważ to i tak nic nie daje. Pamiętajcie, że nigdy nie jesteśmy sami i zawsze znajdą się osoby, które za wszelką cenę chcą naszego szczęścia. No i oczywiście zapomniałabym - Bogatego Gwiazdora i szczęśliwego Nowego Roku! Trzymajcie się :*


1 komentarz:

  1. Wesołych Świąt!

    _____________________________
    jak się ubrać w Święta na
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad. Z przyjemnością czytam wszystkie komentarze :)